dimecres, 23 de juliol del 2008

....entre bany i bany (estiu 3)


He anat a la nostra emisora, m'hi trobo cómode, sempre entra algú a dir "bon dia", es d'agraïr.
Ja abans de pujar les "escaletes" m'he trobat a una "incondicional fan" que m'ha dit a veure quan penjo una "joyita de Oldie's"....
A veure que os sembla aquesta...... es boníssimaaaaaa!!!!
A mi m'ha fet fer un salt en el record i retrobar-me en un "guateque" d'aquells en el que les noies portaben la seva música preferida en uns "singles" de colorets.... i els nois (una mica més agosserats), amagàbem de la vista dels pares i mares (omnipresents en tota manifestació juvenil), deia... amagàbem "algo" per barrejar amb les coca-coles i fer aquells tan anomenats "cuba libres" del temps.
Veieu i escolteu...... wooowwwwwwww!!!
La fotografia correspon a un guateque de la colla de la Plaga (1961)


4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola amo....perqué m'agada tan aquesta música? uuuuufff que pasada,
mira que es llesta la persona que et va dona la idea no? i tu que tens la graçia de buscar totas aquestas maravellas ...gracies un altra vegada

Anònim ha dit...

Perque és musica que "arriba" ... i que segur que en algun moment de la nostra vida ... alguna coseta ens "enterbolir" el cap.
Si, és llestissima ... i com diriem aqui ... com un ginjol!!
Grazie!!

Anònim ha dit...

Com sempre saps triar molt bé les cançons
El l961, si que va donar molt de sí

Anònim ha dit...

1961 ... va haber una especie de "revolució mental" aqui en la nostra colla ..... els que nomes teniem chip de "si" ... "no".... "guapa"...."lletxa"...... "a dalt"... "a baig" .... o passarem xungo...
Lo que te diga!!!